Tim urodził się w 1969 i rozpoczął programowanie od prostych gier z patyczkowymi ludzikami w rolach głównych na Coomodore 64 we wczesnych latach 80. Od 1994 pracuje nad programowaniem dla sieci, aktualnie zajmuje się programowaniem na zamówienie i projektowaniem interfejsów użytkownika dla klientów: od IBM do małych organizacji non-profit.
Michelle Bisson odkryła Mambo w 2003 podczas drobiazgowego poszukiwania systemu do zarządzania treścią na stronę jej rodzinnego biznesu (POPcliQ), który mogłaby oferować swoim klientom. Stała się aktywną uczestniczką projektu od samego początku i nigdy nie ogląda się wstecz. Jej wkład można poznać w wielu sferach projekt dokumentacji, moderator francuskiego forum i w zespole deweloperów.
W wieku 10 lat Johan rozpoczął programowanie bardzo prostych gier na Commodore 64 i pierwszych x86 parę lat później. Później nauczył się sam programowania w C/C++ i PHP. Zainteresowanie elektroniką i programowaniem pozwoliło mu uzyskać tytuł magistra w specjalności e-media. Aktualnie rozwija swoją karierę w branży gier ale pomału odkrywa Open Source. Odkąd przyłączył się do wspólnoty Mambo na początku 2004 nigdy nie ogląda się wstecz.
Urodzony w Gibraltarze w 1969. Przygodę z komputerami rozpoczął bardzo wcześnie podczas grania i programowania Atari 800XL. Rozpoczął programowanie w BASIC-u i Pascalu, naukę PHP rozpoczął jakieś 3 lata temu kiedy poznawał CMS-y w Internecie. Zawodowo zajmuje się architekturą sieci i Linuksa.